۱. رفرنس های متنی مثل خروجی کراس رف را در اینجا وارد کرده و تایید کنید
-------------آزاد, ناصر, محمدی پور, مجتبی, نقدی, بهمن. (۱۳۹۷). چالش های تجاری سازی محصولات دانش بنیان با تاکید بر بخش بازاریابی و مالی (مورد مطالعه: پارک فناوری دانشگاه تهران). اقتصاد مالی، شماره ۱۲ (۴۴)، صفحات ۱۸۹-۲۰۸. ۲. یحیایی, مهری, حسن زاده, علی. (۱۳۹۷). ارائه مدل تجاری سازی فناوری در شرکتهای دانشبنیان حوزه ICT. دانش سرمایهگذاری, ۷(۲۶), ۶۳-۸۲. ۳. دهدشتی شاهرخ, زهره, فرج شوشتری پور, حمید رضا. (۱۳۹۷). طراحی مدل تجاریسازی کالاهای دانشبنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات. تحقیقات بازاریابی نوین, ۸(۲), ۲۳-۳۸. ۴. عظیمی، ناصر علی و برخورداری دورباش، سجاد (۱۳۹۸). شناسایی بنیانهای اقتصاد دانش بنیاد، چاپ اول، تهران: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، ص ۳۰. ۵. فخاری، حسین (۱۳۹۴). بازخوانی تعریف شرکت های دانش بنیان بر اساس شرایط اقتصادی کشور، فصلنامه رشد فناوری، . شماره ۴، صص ۲۵. ۶. خنیفر، حسین و مسلمی، ناهید. (۱۳۹۶). اصول و مبانی روشهای پژوهش کیفی، جلد اول، تهران: نگاه دانش. ۷. دلاور، عطیه، محمدی، مهدی، سلامی، رضا و منطقی، منوچهر. (۱۳۹۱). فرایند تجاریسازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری)، فصلنامه بهبودمدیریت، سال ششم، شماره ۱، پیاپی۱۵. 8. Azad, Nasser, Mohammadipour, Mojtaba, Naqdi, Bahman. (2017). Challenges of commercialization of knowledge-based products with emphasis on marketing and finance (case study: Tehran University Technology Park). Financial Economics, No. 12 (44), pp. 189-208 9. Yahyai, Mehri, Hassanzadeh, Ali. (2017). Presenting the technology commercialization model in knowledge-based companies in the ICT field. Investment Knowledge, 7(26), 63-82 10. Dehdashti Shahrokh, Zohra, Faraj Shushtripour, Hamid Reza. (2017). Designing the commercialization model of knowledge-based goods in the information and communication technology industry. Modern Marketing Research, 8(2), 23-38. 11. Azimi, Nasser Ali and Dorabash Durbash, Sajjad (2018). Identifying the Foundations of Foundation Knowledge Economy, first edition, Tehran: Science Policy Research Center of the country, p. 30. 12. Fakhari, Hossein (2014). Rereading the definition of knowledge-based companies based on the country's economic conditions, Roshd Tekhnih Quarterly, . No. 4, pp. 25. 13. Khanifar, Hossein and Muslimi, Nahid. (2016). Principles and basics of qualitative research methods, first volume, Tehran: Negah Danesh. 14. Delavar, Atiyeh, Mohammadi, Mehdi, Salami, Reza and Loggi, Manouchehr. (2011). The process of commercialization of products with advanced technology (a case study in commercial airplanes), Management Improvement Quarterly, Year 6, Number 1, Serial 15.
|