[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
صاحب امتیاز::
درباره انجمن::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
cope::
metrics::
تعارض منافع::
::
پایگاه های نمایه کننده
..
DOI
کلیک کنید
..
IEEE
..
DOR

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره ۱۳، شماره ۱ - ( ۲-۱۴۰۳ ) ::
جلد ۱۳ شماره ۱ صفحات ۰-۰ برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی الگوی حکمرانی مطلوب در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان: مطالعه موردی صنعت برق ایران
مجتبی اکبری۱ ، طاهر روشندل اربطانی*۲ ، آیدین سلام زاده۲ ، یزدان گودرزی فراهانی۳
۱- وزارت نیرو
۲- دانشگاه تهران
۳- دانشگاه قم
واژه‌های کلیدی: حکمرانی مطلوب، دانش بنیان، صنعت برق، عوامل ساختاری، اولویت بندی
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/4/30 | پذیرش: 1403/7/14 | انتشار: 1404/1/17
فهرست منابع
۱. رفرنس های متنی مثل خروجی کراس رف را در اینجا وارد کرده و تایید کنید -------------آزاد, ناصر, محمدی پور, مجتبی, نقدی, بهمن. (۱۳۹۷). چالش های تجاری سازی محصولات دانش بنیان با تاکید بر بخش بازاریابی و مالی (مورد مطالعه: پارک فناوری دانشگاه تهران). اقتصاد مالی، شماره ۱۲ (۴۴)، صفحات ۱۸۹-۲۰۸.
۲. یحیایی, مهری, حسن زاده, علی. (۱۳۹۷). ارائه مدل تجاری سازی فناوری در شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ICT. دانش سرمایه‌گذاری, ۷(۲۶), ۶۳-۸۲.
۳. دهدشتی شاهرخ, زهره, فرج شوشتری پور, حمید رضا. (۱۳۹۷). طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات. تحقیقات بازاریابی نوین, ۸(۲), ۲۳-۳۸.
۴. عظیمی، ناصر علی و برخورداری دورباش، سجاد (۱۳۹۸). شناسایی بنیانهای اقتصاد دانش بنیاد، چاپ اول، تهران: مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، ص ۳۰.
۵. فخاری، حسین (۱۳۹۴). بازخوانی تعریف شرکت های دانش بنیان بر اساس شرایط اقتصادی کشور، فصلنامه رشد فناوری، . شماره ۴، صص ۲۵.
۶. خنیفر، حسین و مسلمی، ناهید. (۱۳۹۶). اصول و مبانی روش‌های پژوهش کیفی، جلد اول، تهران: نگاه دانش.
۷. دلاور، عطیه، محمدی، مهدی، سلامی، رضا و منطقی، منوچهر. (۱۳۹۱). فرایند تجاری‌سازی محصولات با فناوری پیشرفته (مطالعه موردی در هواپیماهای تجاری)، فصلنامه بهبودمدیریت، سال ششم، شماره ۱، پیاپی۱۵.
8. Azad, Nasser, Mohammadipour, Mojtaba, Naqdi, Bahman. (2017). Challenges of commercialization of knowledge-based products with emphasis on marketing and finance (case study: Tehran University Technology Park). Financial Economics, No. 12 (44), pp. 189-208
9. Yahyai, Mehri, Hassanzadeh, Ali. (2017). Presenting the technology commercialization model in knowledge-based companies in the ICT field. Investment Knowledge, 7(26), 63-82
10. Dehdashti Shahrokh, Zohra, Faraj Shushtripour, Hamid Reza. (2017). Designing the commercialization model of knowledge-based goods in the information and communication technology industry. Modern Marketing Research, 8(2), 23-38.
11. Azimi, Nasser Ali and Dorabash Durbash, Sajjad (2018). Identifying the Foundations of Foundation Knowledge Economy, first edition, Tehran: Science Policy Research Center of the country, p. 30.
12. Fakhari, Hossein (2014). Rereading the definition of knowledge-based companies based on the country's economic conditions, Roshd Tekhnih Quarterly, . No. 4, pp. 25.
13. Khanifar, Hossein and Muslimi, Nahid. (2016). Principles and basics of qualitative research methods, first volume, Tehran: Negah Danesh.
14. Delavar, Atiyeh, Mohammadi, Mehdi, Salami, Reza and Loggi, Manouchehr. (2011). The process of commercialization of products with advanced technology (a case study in commercial airplanes), Management Improvement Quarterly, Year 6, Number 1, Serial 15.



XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

akbari M, roshandel arbatani T, salamzadeh A, goodarzi farahani Y. design a model of optimal governance in the field of knowledge-based businesses in the form of a case study of Iran's electricity industry. ieijqp 2024; 13 (1)
URL: http://ieijqp.ir/article-1-1005-fa.html

اکبری مجتبی، روشندل اربطانی طاهر، سلام زاده آیدین، گودرزی فراهانی یزدان. طراحی الگوی حکمرانی مطلوب در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان: مطالعه موردی صنعت برق ایران. نشریه کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران. ۱۴۰۳; ۱۳ (۱)

URL: http://ieijqp.ir/article-۱-۱۰۰۵-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 13، شماره 1 - ( 2-1403 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه علمی- پژوهشی کیفیت و بهره وری صنعت برق ایران Iranian Electric Industry Journal of Quality and Productivity
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 40 queries by YEKTAWEB 4710