1. Abdelsalam. H.A. & Abdelaziz, A.Y., (2014). A Brief Overview of Nanotechnology Applications in Smart Power Grid, Electric Power Components and Systems, 42(3-4), pp. 306-314. [ DOI:10.1080/15325008.2013.866183] 2. Arasti, M.R., Khaleghi, M. & Noori, J., (2017). Corporate-level technology strategy and its linkage with corporate strategy in multi-business companies: IKCO case study, Technological Forecasting & Social Change 122, pp. 243-252. [ DOI:10.1016/j.techfore.2016.02.013] 3. Berube, D. M., (2018). How social science should complement scientific discovery: lessons from nanoscience, Nanopart Res, pp. 1-12. [ DOI:10.1007/s11051-018-4210-x] 4. Bery, P., (2017). The Strategic Role of Technology in a Good Society, Retrieved from, https://ris.utwente.nl/ws/files/19191526/Brey_2017_Strategic_Role_of_Tech.pdf. 5. Correia, V. & Carvalho, M.M., (2011). Strategic alignment and performance: Brazilian companies in the medical diagnostics sector, The service industries, 31(9), pp. 1405 - 1427. [ DOI:10.1080/02642060903576050] 6. Elliott, K.C., (2018). BOOK REVIEWS Fritz Allhoff, Patrick Lin, James Moor, and John Weckert (eds.), Nanoethics: The Ethical and Social Implications of Nanotechnology". Hoboken, NJ: Wiley-Interscience (2007), Philosophy of Science, 75(3), pp. 405-408. [ DOI:10.1086/592953] 7. EPRI report, (2011). Advances in Materials Technology for Fossil Power Plants Proceedings from the Sixth International Conference, August 31-September 3, 2010, Santa Fe, New Mexico, USA, Volume 1022300 of EPRI: Electric Power Research Institut, ASM International. 8. Fisher, K., (2005). Lessons learned from the Ethical, Legal and Social Implications program (ELSI): Planning societal implications research for the National Nanotechnology Program, Technology in Society, 27(3), pp. 321-328. [ DOI:10.1016/j.techsoc.2005.04.006] 9. Kathuria, R., Joshi, M.P., & Porth, S.J., (2007). Organizational Alignment and Performance: Past, Present and Future, Management Decision, 45(3), Emerald Group Publishing Limited 0025-1747, pp. 503-517. [ DOI:10.1108/00251740710745106] 10. Maksimainen, J., (2011). Aspects of Values in Human-Technology Interaction Design - A Content-Based View to Values, Jyvaskylan Yliopisto. 11. Martin, K., Shilton, K., & Smith, J., (2019). Business and the Ethical Implications of Technology: Introduction to the Symposium, Business Ethics, 160, pp. 307-317. [ DOI:10.1007/s10551-019-04213-9] 12. Roco, M.C., & Bainbridge W.S., (2005). Societal implications of nanoscience and nanotechnology: Maximizing human benefit, Nanoparticle Research, 7, pp. 1-13. [ DOI:10.1007/s11051-004-2336-5] 13. Roco, M.C., Harthorn, B., Guston, D., & Shapira, Ph., (2011). Innovative and responsible governance of nanotechnology for societal development, Nanopart Res, pp. 1-34. [ DOI:10.1007/978-94-007-1168-6_14] 14. Ryan. S. E., Hebdon. C. & Dafoe, J., (2014). Energy research and the contributions of the social sciences: A contemporary examination, Energy Research & Social Science, 1(3), pp. 186-197. [ DOI:10.1016/j.erss.2014.07.012] 15. Siggelkow, N., (2011). Change in the Presence of Fit: The Rise, The Fall, and The Renaissance of Liz Claiborne, Academy of Management, 44(4) 4, pp. 838-857. [ DOI:10.5465/3069418] 16. Türkkahraman, M., (2014). Social Values and Value Education, ScienceDirect, Elsevier, 5 th World Conference on Educational Sciences - WCES 2013, Procedia - Social and Behavioral Sciences (116), pp. 633 - 638. [ DOI:10.1016/j.sbspro.2014.01.270] 17. آراستی، م؛ نوری، ج؛ خالقی، م؛ رستمی، م، (1391). همراستائی راهبرد فناوری با راهبرد کلان در شرکتهای با کسب و کار متنوع: مورد گروه صنعتی ایران خودرو، سیاست علم و فناوری، 4(3)، صص70-57 . 18. الفت، ل؛ اعرابی، س م؛ امیری، م؛ قاضینوری، س س، (1390). بررسی تجربی ارتباط استراتژی فناوری با استراتژی و عملکرد کسب و کار در صنایع الکترونیک ایران، سیاست علم و فناوری، 3(3)، صص 19 -1. 19. ایمان، م؛ غفاری نسب، ا، (1394). رویکردی نوین بر برساخت اجتماعی فناوریهای نوین، روش شناسی علوم انسانی، 21(85)، صص 146-127. 20. بذرافشان، ح؛ یزدان پناه، ا؛ خنیفر، ح؛ جندقی، غ، (1395). بررسی همراستائی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات از دیدگاه مدیران، مدیریت فرهنگ سازمانی، 14 (2)، صص 388 - 369. 21. پسندیده، ا؛ حیدری، غ؛ جنادله، ع؛ کیقبادی، م، (1399). روششناسی تحلیل اجتماعی حوادث و سوانح در صنعت برق: مطالعه موردی خاموشیهای استان خوزستان در بهمن 1395، پژوهشهای سیاستگذاری و برنامهریزی انرژی، 6 (19)، صص 154 - 115. 22. حاجی پور، ب؛ جوانعلی آذر، م؛ ذوالانواری، م، (آبان 1389). همنوائی استراتژی و تکنولوژی: راز موفقیت سازمانها، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری ایران، تهران، ایران. 23. حسینی، س ش، (1399). بررسی الکتریکی و حرارتی نانوسیالات با پایه روغن ترانسفورماتور، کیفیت و بهرهوری صنعت برق ایران، 9 (1)، صص 48-39. 24. خنجری، م؛ عسگر شهبازی، م؛ حیدری، غ، (مهر 1397). تدوین نقشه راه مباحث مدیریتی و علوم اجتماعی در صنعت برق ایران با رویکرد تحلیل محتوا، سی و سومین کنفرانس بین المللی برق، تهران، ایران 25. خوشنویس، ی، (1398). نگاهی به جامعهشناسی علم و تکنولوژی، دوره آموزشی آیندهپژوهی، پژوهشگاه نیرو، تهران، ایران. 26. دبیر، ف؛ غلامی، ف؛ سیاوش موخر، ر؛ ریاحی نوری، ن، (مهر 1397). بررسی افزایش بازدهی نیروگاههای حرارتی با استفاده از نانوکامپوزیتها، ششمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق، تهران، ایران. 27. دوست یاسوری، ک، (1398). کاربرد نانو تکنولوژی در صنعت تولید برق، انرژیهای تجدیدپذیر و نو، 6(2)، صص 16-12. 28. راسخ، م؛ دومانلو، ف، (1395). نانو فناوری و حریم خصوصی: نگاه اخلاقی و حقوقی، اخلاق در علم و فناوری، 11 (1)، صص 28-19. 29. رهنورد، ف؛ نیکزاد، س، (1388). ایجاد همترازی بین عناصر سازمانی در پرتو نقاط مرجع استراتژیک و رابطه آن با عملکرد سازمانی، مدیریت دولتی، 1(2)، صص 34 - 19. 30. ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، (1396). سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق 1404، http://nano.ir. 31. سعودی، ر؛ زمانی، س؛ عسگرخانی، ا، (1399). چالشهای اخلاقی کاربرد فناوری نانو در کشف جرم، پژوهشهای اخلاقی، 10 (3)، صص124-109. 32. صدوقی، ف؛ ملکی، م؛ احمدی، م، (1389). همراستائی راهبردی، ضرورتی بنیادین در برنامهریزی استراتژیک سیستم اطلاعات سلامت، مدیریت سلامت، 13 (39)، ص 46-35. 33. عبدالهپور، ج، (1400). گزارش پروژه پیمایش ملی آگاهی، ارزشها، نگرشها و رفتارهای ایرانیان در آب و انرژی، گروه پژوهشی مدیریت و مطالعات اجتماعی، پژوهشگاه نیرو، تهران، ایران. 34. عبدالهپور، ج، (1399). گزارش تبیین ادبیات پژوهشی، شناسایی و تدوین سیاست ها، برنامه ها و راهبردهای به کارگیری علوم اجتماعی در حکمرانی و مدیریت صنعت برق و انرژی،. گروه پژوهشی مدیریت و مطالعات اجتماعی، پژوهشگاه نیرو، تهران، ایران. 35. فلاح آرانی، ح؛ صادقی، ن؛ علم دوست، ب؛ کوهانی، ح، (مهر 1397). استفاده از نانو سیلیکا در ساخت مقره بتن پلیمری بر پایه رزین پلی استر: بررسی خواص و معیارهای پذیرش، ششمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق، تهران، ایران. 36. کریمیان، ا؛ اثباتی، ح؛ آقاپور، ح، (1395). آشنایی با مبانی و الگوهای تدوین استراتژی تکنولوژی، چاپ اول، مرکز نشر آینده پژوه، تهران. 37. کوثری، س؛ قاضینوری، س س؛ ثقفی، ف؛ عموعابدینی، ق، توسعه سناریوی مطلوب آثار اجتماعی توسعه فناوری نانو در ایران: یک رویکرد مورفولوژیک، سیاست علم و فناوری. 8 (2)، صص 17 -1. 38. گروه مواد غیرفلزی پژوهشگاه نیرو، (1394). سند توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، پژوهشگاه نیرو، تهران، ایران 39. لشکریزاده، م؛ اسحقی، م، (1395). بررسی اثر نانوتکنولوژی بر محیطزیست، علوم و تکنولوژی محیطزیست، 19 (1)، صص 61- 49. 40. مرکز توسعه فناوری و فناوری صنعت برق، (1394). سند توسعه فناوری نانو، www.nri.ac.ir/nano-center. 41. معین، ا، (1399). همراستائی استراتژیک چیست؟، https://www.metayekja.com/tustam-sal-py04-vz01/. 42. میرعمادی، ط، (1396). جستاری در پویایی میانرشتگی در روند تکاملی سیاستپژوهی علم، فناوری و نوآوری، مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، 10 (1)، صص 25-1. 43. میرفخرالدینی، ح؛ پورحمیدی، م، (1392). بررسی میزان همسوئی استراتژیهای طراحی کیفیت جامع (طراحی همزمان) با استراتژیهای کسب و کار، مدیریت تولید و عملیات، 4(1)، صص 128-103. 44. میغی، ع، (1395). توسعه راهبرد فناوری در صنعت توزیع نیروی برق (مطالعه موردی: شرکت توزیع نیروی برق تهران)، پایان نامه دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، دانشکده مدیریت و اقتصاد، تهران، ایران. 45. وزارت نیرو، (1390). طرح تدوين سند چشمانداز و برنامه راهبردي بلندمدت وزارت نيرو تا افق 1404. 46. ویکیپدیا،https://fa.wikipedia.org/ استانداردسازی 47. هور، م، (1393). گزارش تدوین مبانی توسعه و هوشمندسازی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، گروه پژوهشی مواد غیرفلزی، پژوهشگاه نیرو.
|